Ana içeriğe atla

aydın web yazılım HAKKINDA

Merhaba sevgili okurlar,

Dün aydın web yazılım hakkında sikayetvar.com'da açılan şikayetlerin resmini paylaştım ardından aydınwebyazılım.com bloguma girip yorumlarla hakaret etmiştir yapılan hakaretler kayıt altına alınıp
ekran görntüleri alınmıştır.Yazdığım tüm yazıların altına yorum yazmışlar demekki doğru bir iş yapıyorum bana ettikleri hakaretleri kendilerine iade ediyorum bu ahlak yoksunu insanlara paranızı kaptırmayın aydın web yazılıma paranızı kaptırmayın ?
sikayetvar.com'da sordugum soruyu tekrar soruyorum

ONCA KİŞİYİ MAĞDUR ETTİNİZ ŞİKAYET VE MAĞDURİYETLERDEN KAÇMAK İÇİN
ŞRKETİ YENİ DEVİR ALDIK YALANI UYDURDUNUZ ??? BİR ŞİRKET BİR FİRMA NOTER
DEVİR İŞLEMLERİ OLMADAN DEVİR EDİLEMEZ..... NEREDE BU BELGELER PAYLAŞINDA GÖRELİM. AYRICA NE HİKMETSE ŞİRKETİN BANKA HESAPLARI BÖLÜMÜNE GİRİN CEYLAN AYDIN HESABI GÖRÜNÜYOR ŞİRKETİ DEVİR ETMİŞLER :)))
BİRDE AYNI SOYAD İLE BİRİNİ BULMUŞLAR TAM BİR VİZYONTELE.

2.olarak bunlar kendi akıllarınca aydinwebyazilim.net almışlar orada şikayet dilek istek öneri açmışlar herkez çok memnun bu site zaten onların kendileri girip yapıp yorum bırakıyorlar hepsi sahte


AYDIN WEB YAZILIMDAN SAHİBİNDEN SCRİPTİ ALMAYIN PARANIZI ÇÖPE ATMAYIN
Şikayetvar.com girip şikayetleri inceleyin
r10.net girip şikayetleri okuyun
yorumabak sitesine girip şikayetleri kontrol edin birtane allahın kulu bulamazssınızki bunlardan memnun ha tabi bulursunuz kendi yaptıkları aydinwebyaziim.net sitesinde hep güzel yorum bulabilirsiniz.


Değerli dostlar bu ürünü alacak arkadaşlar benim param çok çöpe atacağım diyorsanız buyurun atın.


Bakın ben bunlardan v4 ilan scripti satın aldım 2014 yılının sonunda 1 yıl sonra dosyalarım silindi bunlarla iletişime geçtim dosylarım silindi ben ücretini ödedimğim ve domainime lisanlı bir yazılımı yükleyin demedim dosyalarımı e-mail adresime atın dedim . göndermediler aradan 5  6 ay geçti şikayetvar.com da şikayet oluşturdum 1 yıl sonra şikayete cevap verdiler çünkü baktılar yeni bir şikayet konusu daha başlattım yoksa inanın cevap vermezlerdi zaten yeni şikayetten sonra cevap verdikleri sikayetvar.com'da mevcut sonra ben bunları aradım görştüm bana dedikleri yeni sürüm isterseni 1350 tl fark verirsiniz tabi benm amacım bunlardan ürün satın almak değil bir kere para kaptırdık birdaha kaptırmak aptallık olur. ben firma devir edilmiş mi edilmemiş mi bunu çözmek için aradım ve ilan scripti alacağım dedim sizi birine bağlıyacağız dediler merhaba ben caner dedi :) tabi ben hiç çaktırmıyorum firmanız devir edilmiş dedim önce biraz bekledi düşündü ne diyecek evet dedi sonra yaptıgınız yorumlarda devir edildiği söyleniyor evet dedi

ben 2014 te scripti canerden aldım
yıl 2017 telefona caner bakıyor
banka hesap bilgileri ceylan aydın firma ile aynı soyad
bunlar hep tesadüf müşteri salak ve haksız olan ???
sikayetvar.com 'a bakın 37 şikayet bir kişinin işini çözüp biri teşekkür etmemiş 37 insan 37 farklı karakter hepsi haksız hepsi suçlu tek haklı olan aydınwebyazilim olma ihtimali var mı sizce!!!!


emin olun 100'lerce kişi neşikayetvar.com nede başka forumlarda şikayet etmemiştir. ne ugraşacagım allahından bulsun demiştir. Ama sonra dedim bunlar beni mağdur etti belki yeni bir projeye balayacak bir insana yardımım dokusun parası çöpe gitmesin projesi başlamadan bitmesin diye ben buradan insanlık görevimi yapayım eminim bilinçli tüketici yorumları hesaba katarak yoluna devam edecektir.


ÖNEMLİ. ilan scripti satın aldığımda aydınwebyazılım.com tüm içeriği sahibinden.com'dan çalmış
sahibinden.com avukatı bana e-mail atmış baya bir yazı yazmış işte bu görsel bize ait bu içerik bizim patentimizde bu böyle uzun bir e-mail atmış haliyle bende e-mail de avukatın numarasını aradım
merhaba dedim bana e-mail atmışsınız hangi firma dedi bende sitemin ismini verdim.
bakın bunlar bize ait dedi iyi ama ben aydınwebyazılım'dan parasını verip aldım dekontuda var bende özelikle açıklamasına ilan scripti yazmıştım bunları söyledim onlar bizi ilgilendirmez neyse avukat düzgün iyi biriydi bana bu bölümleri dopingleri bu resmi bu yazı içerigini kaldır seninle ilgili mahkeme sürecini başlatmayalım dedi bende dedim teşekkür ederim bunların çalıntı oldugunu bilsem inanın ş bu noktaya kadar gelmez dedim bu benim açımdanda iyi değil dedim alt tarafı yazı ve resimler yenisini eklemek zor değil dedim adam bana zaten sizin bilinçli yapmadıgınızı biloyuruz dedi. bende avukata bu aydınweyazilmdan satın aldığıma dair dekontu yolladım olay orada kapandı

aradım aydınwebyazılımı sahibinden.com avukatı e-mail atmış aradık konuştuk bunlar bunlar çalıntı içerik dedim caner sahibinden.com korkutmaya çalışmış sorsaydın nerde patenti diye :))))
konuşmalar an be an aklımda neyse dedik zaten silmiştim bizim için bir deneyim dedik konuyu kapattık sağolsun avukat zaten iyi niyetliydi. Avukata şunu sormuştum yahu ben 10 gün olmadı yayındayım nasıl hemen beni bulup bunu farkettiniz :) adamların araştırma kadrosu geniş gülümseyerek bunu söyledi.

DOST ACI SÖYLER

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ilan scripti

Merhaba sevgili okurlar, Konu: ilan yazılımı İlan sitesi nasıl kurulur; ilan sitesi kurmak için hazır veya kişiye özel ilan yazılımı yapan firmalar mevcut ama ilan scripti satın alırken firmalar hakkında yapılan yorumları okuyun eğer firma hakkından çok şikayet varsa bu firmadan satın almanız tavsiye edilmez. Hazır bir yazılım satın aldığımızı var sayalım hakkında şikayetlerin olmadığı teknik destek aldığımız ve en önemlisi iş ahlakının olduğu bir firmadan satın alıp yola çıkabiliriz. İlan yazılımı hazır şimdi sıra nerede barındıracağız kesinlikle güvenilir bir firma ile çalışmalıyız Türkiye’de sadece netinternet.com.tr tavsiye edebilirim çok güvenilir bir firmadır ve fiyat olarak ta çok caziptir. Yurt dışından satın alacaklar için hostgator tavsiye edilir. Netinternet.com.tr dem vps veya vds satın alınabilir. Netinternet her konuda size yardım edecektir. İlan Scripti satın aldınız ve sunucunuza yüklediniz şimdi logo ve slider için tasarımlara geldi bunları bionluk gibi sitelerde

aydinwebyazilim.com herkesi mağdur ediyor

Merhaba sevgili okurlar, Sizlere aydin web yazılımın mağdur ettiği insanların sikayetvar.com'da aydın web yazılım hakkında şikayetlerinin resmni paylaşacağım. Yukarıda aydınwebyazilim.com firmasından şikayetçi olan insanların oluşturdukları şikayetler görünmektedir. Resme iyi bakın 1 yıl içinde 23 şikayet genel olarak 37 şikayet var sadece sikayetvar.com'da ama 1 tane teşekkür yok neden mi bir kişi teşekkür etmemiş çünkü şikayet konusu açanların hiçbirine gerekli önem gösterilmemiştir. sikayetvar.com incelediğim'de örnegin superonline veya diğer firmalar firmalar büyüdükçe şikayet oranı artıyor ama memnunyet düzeyi ve teşeşkür oranıda aynı orantıda artımış dileyen herkes inceleyebilir ama ne hikmetse aydinwebyazilim.com firmasına bir kişi teşekkür etmemiştir. Teşekkürü zaii etmek istemediler benim gibi ben ilan yazılımı, emlak yazılımı, araba yazılımı veya halk diliyle sahibinden tarz site kurmak isteyenlere sakın ha sakın bu aydın web yazılım firmasına paranızı